Hyacinthe Carrera, president del PMPC66

Benvinguts, Bienvenus !

Benvinguts a la pàgina web del club Pentathlon Moderne Perpignan la Catalane.

Nascut l’any 1994, el nostre club de Pentatló Modern és un dels més importants a França, amb més de 100 membres.

El Pentatló Modern es pot practicar agrupant totes les seves activitats (tir, cursa, natació, esgrima i equitació) o cadascuna per separat, per oci o en competició, i de manera progressiva. Es un esport ideal pels nens i els adults !

Escollir el Pentatló Modern és escollir un esport que combina treball de fons i tonicitat, concentració, lluïta i respecte, esforç i il·lusió.En resum, és escollir l’esport que el seu creador, Pierre de Coubertin considerava com l’esport més complet dels Jocs Olímpics.

I tots els atletes del PMPC 66 coneixen molt bé els Jocs Olímpics : dos d’ells van participar als de Sidney i un als d’Atenes: no hi ha cap club d’esport de la Catalunya Nord que pugui rivalitzar amb aquest palmares!
Descobrireu els nostres pentatletes en aquesta pàgina web.

El club de Pentatló Modern Perpinyà la Catalana està també molt orgullós de la seva secció Esgrima, un club dins el club, amb un grup d’adults apassionats.

Tots els dimecres i durant les vacances, el centre d’oci acull els joves que volen practicar una activitat esportiva.

En fi, i això és el més important, hem posat en marxa amb els nostres amics de la Catalunya Sud, un gran programa d’intercanvi, amb competicions comunes entre els millors pentatletes catalans.

Aleshores, navigeu per la nostra web, veniu a veure’ns per a descobrir el Pentathló Modern i us desitgem la Bienvenue, la Benvinguda!

El president

Hyacinthe Carrera